Avatar billede famgadegaard Nybegynder
04. maj 2009 - 21:20 Der er 4 kommentarer

slette office home and student 2007 trial

Jeg har prøvet flere gange at slette en trial udgave af office 2007 som fulgte med bærbar pc med vista home premium. Jeg er gået ind i kontrolpanel - fjerne programmer men der sker ikke rigtigt noget.
Hvad gør man lige,når man nu ønsker bare at bruge sin 2003 udgave af office.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. maj 2009 - 21:32 #1
Avatar billede mchlbk Praktikant
04. maj 2009 - 21:49 #2
Har haft samme problem som dig.

Hent Revo her: http://www.revouninstaller.com/download/revosetup.exe

Kør det og vælg avanceret fjernelse - husk at slette alle rester programmet finder.

Meld tilbage om det virker.

:)
Avatar billede famgadegaard Nybegynder
04. maj 2009 - 22:49 #3
jeg har prøvet, men bliver sku nervøs for at fjerne det sidste hvor den renser og man skal markere. det er svært at overskue og om man ødelægger noget andet - tør ikke rigtigt er ikke så meget inde i det
Avatar billede mchlbk Praktikant
05. maj 2009 - 15:21 #4
Der er ikke rigtig andre muligheder og jeg har aldrig oplevet at programmet slettede noget det ikke skulle have pillet ved. (Ikke at det er nogen garanti.) Lav et gendannelsespunkt først hvis du er urolig over det.