Avatar billede schua Praktikant
28. april 2009 - 08:32 Der er 1 kommentar

Hjælp til det sidste skridt med en hjemmeside

Hej alle Eksperter.

Jeg er igang med at lave en hjemmeside, som skal være til mit nye firma. Firmaet er et "model bereau" for biler. Dvs. folk der har unikke biler bliver medlem på min side. Jeg formidler kontakten imellem bilejer og den virksomhed der ønsker at få bilen ud.

Jeg har bygget det meste af siden op ved hjælp af RVSitebuilder, det er lykkedes okey. Men jeg har et problem med at få et fotoalbum lagt ind. Mit andet problem er at få den ud på nettet. Jeg har aktiveret mit domæne osv.

Er der nogle der ønsker at hjælpe mig, så send mig en mail på christianvdahl@gmail.com, så vil jeg sende dig login oplysninger.

Håber virkelig der er nogle der vil hjælpe mig!!

På forhånd tak
Avatar billede Dajuf Nybegynder
09. maj 2009 - 10:46 #1
At få det lagt ud på nettet er en relativ enkelt sag. Du downloader et FTP-program - http://www.smartftp.com/ for eksempel - indtaster dine login-oplysninger, du fik, da du købte webhotellet, og uploader dem derefter. :)