Avatar billede herch Nybegynder
17. april 2009 - 09:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skabelon konverteret fra fra XP til Office 2007

Hej
Jeg har haft nogle skabeloner i XP, som har haft en "Reference" via VBA til en anden skabelon.
Formål var at genbruge kode, så man ikke skulle skive den samme kode i flere dokumenter.
Nu er jeg ved at omskrive mine skabeloner til dotm-filer, men har konstareret, at jeg ikke kan bruge "Reference" i VBA på samme måde. Findes der en smart og nem løsning, så jeg fortsat, kan benytte en skabelon, som indeholder en samlign af kode?
Avatar billede supertekst Ekspert
17. april 2009 - 19:20 #1
"Reference" - under VBA/Tools - eller?
Avatar billede herch Nybegynder
23. april 2009 - 13:34 #2
Hej det har jeg altid brugt før, men det fungerer ikke mere i 2007, jeg får følgende fejl, når jeg peger på filen i Reference, som jeg altid har brugt i office XP
"Requested type library or wizard is not a VBA project"
Avatar billede supertekst Ekspert
23. april 2009 - 22:55 #3
Hvilke referencer er aktiveret?

I hvilken forbindelse kommer fejlmeddelelsen?

Anvender kun 2003 - men du skal være velkommen til at sende filen - har konverteringsprogrammet.

Mailadresse under profil..
Avatar billede herch Nybegynder
28. april 2009 - 12:41 #4
Fejlen kommer når jeg peger på filen, jeg vil bruge som reference.
Avatar billede supertekst Ekspert
28. april 2009 - 18:08 #5
Tror ikke vi kommer videre...
Avatar billede herch Nybegynder
26. februar 2010 - 09:27 #6
Til info:
Det er Microsoft som har lukket pga sikkerhedsmæssige årsagen.
Jeg har rettet alle skabeloner, så de kalder reference-dokumentet.