Avatar billede kirstendj Nybegynder
16. april 2009 - 12:54 Der er 3 kommentarer

indesign

hej
- jeg arbejder med en engelsk version af indesign, og har en brugerhåndbog på dansk, og nu kan jeg ikke finde hvor "figursats" er.
Findes der ikke en liste med engelske begreber oversat til dansk og omvendt ?

m.v.h.
kirsten
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
17. april 2009 - 05:05 #1
Hej..

Prøv at kigge efter (figursats = Figures rate)

"Figures rate"

Hvis det hjælper på det..
Avatar billede sirene52 Praktikant
14. maj 2009 - 22:05 #2
Hvis du søger i Hjælp i InDesign (F1) på "Wrap text" får du mere at vide om figursats. Svaret fra MichaelIWJ-IT er vist fra Google Translate og ikke helt korrekt oversat (underdrivelse :-).
Håber dette kan hjælpe.
Avatar billede sirene52 Praktikant
14. maj 2009 - 22:11 #3
PS: Jeg fandt et link til en e-bog om InDesign, godt nok CS2, men i omtaler skriver de: "Oversættelser gør at e-bogen kan bruges af både danske som engelske sprogversioner af InDesign".
http://eshop.pc-ware.dk/Products/Description.asp?pid=40665&sid=353618&stype=text