Avatar billede zulatin Nybegynder
10. april 2009 - 17:47 Der er 5 kommentarer

OvisLink AirLive2.4Ghz 802.11G indoor Power Booster 27dBm

Hej

Jeg er ved at prøve at sætte wifi op fra naboens sommerhus til mit, og jeg har fundet denne. Der er ca. 90-100 meter, og det er hovedsageligt trævægge den skal igennem...
Er der nogen der har erfaring med dette produkt og kan sige ja/nej til om jeg skal købe det?
- eller andre som har en anden løsning som vil virke.
Avatar billede riversen Nybegynder
10. april 2009 - 18:26 #1
vær lige opmærksom på at det nok ikke er tilladt jvf. internetudbyderens abonnementsbetingelser at dele internet mellem 2 matrikler.
Avatar billede zulatin Nybegynder
10. april 2009 - 23:53 #2
wifi kan bruges til andet end at dele internetforbindelse. Da det går over en vej er det ikke så smart med et almindeligt kabel, hvilket også ville have en ekstrem længde :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
11. april 2009 - 07:40 #3
ok, jeg så det ikke som en mulighed at i tager på ferie samtidig for at kunne benytte det interne netværk til spil og filoverførsler frem for internetdeling.

Jeg ville vælge N-standard udstyr til den længde du beskriver.
Avatar billede zulatin Nybegynder
15. april 2009 - 02:09 #4
ingen med erfaring?
Avatar billede riversen Nybegynder
15. april 2009 - 06:33 #5
ikke med det produkt, men G standarden vil ikke give særlig godt signal på 90-100 meters afstand gennem vægge. Som du kan se hedder den også noget med indoor, og du vil bruge den udendørs.