Avatar billede Hans_H_J Nybegynder
07. april 2009 - 15:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kb967715

Jeg bliver hverdag bedt om at installere kb967715 patchen og den går fint igennem, den kommer bare op igen dagen efter, nogen der har nogen gode råd ?

XP / IE 7.0 sp3
Avatar billede vejmand Juniormester
07. april 2009 - 16:09 #1
Læs evt. denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/866062
Avatar billede vejmand Juniormester
07. april 2009 - 16:19 #2
Altså, løsningen med at gå ind på Windows update, vælge "Brugerdefineret, og så fravælge den opdatering (flueben i "Vis ikke denne opdatering igen")
Avatar billede Hans_H_J Nybegynder
08. april 2009 - 09:20 #3
Ja det vil jo så være den nemme løsning, men før eller siden vil brugeren blive ramt af et lignende problem når microsoft laver opdateringer som er afhængige af forgående opdateringer for at kunne fungere. Det skal så siges jeg ikke har undersøgt vigtigheden af denne patch.
Avatar billede vejmand Juniormester
08. april 2009 - 09:37 #4
Hans_H_J >> Måske du skulle gøre det.  :-)