Avatar billede elm Nybegynder
06. april 2009 - 11:28 Der er 1 kommentar

Hjælp med Frontpage Extensions.

Jeg har lige skiftet webhotel, og nu har jeg fået det problem at :

Jeg bruger Frontpage extensions når jeg redigerer min hjemmeside, og lige pludselig har jeg dobbelt op af filer og biblioteker, når siden vises i frontpage, det er ret irreterende, jeg ved at selve filindholdet af hjemmesiden er ok (Det kan jeg se i min FTP klient)
Hvordan dælene kan det lade sig gøre, det skal lige siges at jeg kun har problemet på to af mine bærbare computere, der er instaleret samme version af Frontpage på dem og der er opdateret med de nyeste opdateringer, jeg har en stationær computere stående og der har jeg ikke problemet.
Alle computere kører XP pro, og Frontpage 2003.

/elm
Avatar billede bukse Nybegynder
02. maj 2009 - 16:20 #1
Har du skiftet til web10