Avatar billede pij Nybegynder
06. april 2009 - 09:06 Der er 2 kommentarer

Wordpress på Qnap

Er der nogen, der har erfaring med at installere Wordpress på en Qnap NAS?
Jeg har problemer med at få udfyldt wp-config filen rigtigt... Hvad er databasenavnet?
og skal localhost ændres?
Jeg har prøvet forskellige ting, men der er ikke rigtig noget der virker.
Avatar billede l3kris Nybegynder
12. april 2009 - 09:26 #1
For at svare på det sidste først, så kører både MySQL-serveren og Wordpress på din Qnap - derfor kan du sagtens bruge localhost.

Databasenavnet skal du selv vælge. Gå ind i phpMyAdmin og opret en database - eller endnu bedre: Under privileger kan du oprette en bruger med tilhørende database. Husk at notere passwordet et sted, for det skal du også bruge.

Håber, dette er tilstrækkelig hjælp - ellers skriver du bare, så vil jeg prøve at skrive det mere udførligt. (Jeg har selv en TS-209 og en TS-219).
Avatar billede l3kris Nybegynder
16. august 2009 - 11:46 #2
Har du fundet ud af det?