Avatar billede gl3x Nybegynder
04. april 2009 - 08:26 Der er 10 kommentarer

Lyd .

Hejsa drenge og piger :) .

Jeg er løbet ind i et problem med min lyd, tog til lan engang i sidste uge og da jeg ankom havde jeg ingen lyd, og når jeg prøver at downloade soundmax driver siger den bare genstart systemet .

- Er ikke den store til det med computer -.-

Nogen som kan hjælpe ?
Avatar billede gl3x Nybegynder
04. april 2009 - 09:30 #1
Kom nu :(
04. april 2009 - 10:21 #2
Lidt mere info - skal vi gætte:

Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?

Hvilket lydkort/bundkort ?

Har du check i Enhedshåndteringen ?
Avatar billede gl3x Nybegynder
04. april 2009 - 10:48 #3
Windows XP :) - Lydkort sound blaster live! 24-bit model: sbo410
Avatar billede gl3x Nybegynder
04. april 2009 - 10:49 #4
Hvor finder jeg enhedshåndtering? o:
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2009 - 11:30 #5
Vælg Denne computer-højreklik-Egenskaber-Fanebladet-Hardware
Avatar billede gl3x Nybegynder
04. april 2009 - 11:31 #6
kom nu lige tak? /:
Avatar billede gl3x Nybegynder
04. april 2009 - 11:33 #7
Okay, kan ikke geninstallere multimeedielydkort, hvad gør jeg? :)
04. april 2009 - 11:35 #8
"...ikke geninstallere multimeedielydkort..." - hvordan det ?
Avatar billede b-and Novice
04. april 2009 - 11:43 #9
Det hjælper nu ikke så meget og sidde og rykke hele tiden, jeg er som nok ikke den eneste der blot sidder og bliver lidt små irriteret over det - vi har også andet at lave.

Højreklik på > Denne Computer > Egenskaber > Hardware > Enhedshåndtering.

Find dit lydkort > Højreklik på det og > tryk Fjern.

Genstart computeren.

Hjalp det??
Avatar billede gl3x Nybegynder
04. april 2009 - 11:58 #10
Det er fixet, b-and havde svaret og jeg er så glad! :), og tak til alle jer andre dejlige mennesker :P