Avatar billede Snow_Leopard Nybegynder
31. marts 2009 - 16:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ekstern skærm til macbook - hvilket stik?

Hej

Jeg har en Samsung SyncMaster 213T skærm, og vil gerne tilslutte den til min hvide 2,16 Ghz macbook (den forrige model). Jeg har 1gb og standard grafikkort (Intel GMA 950, 64MB).

Bag på skærmen står der DVI-IN og VIDEO-IN .. På min macbook har jeg et mini-dvi stik.

Hvilket stik skal jeg købe? - og vil min bærbar overhovedet kunne trække skærmen? Jeg har hørt at den burde :-)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
31. marts 2009 - 17:22 #1
Hej..

du skal bruge en mini-DVI til DVI..

(Du kan også købe den derinde..)

LINK http://www.avxperten.dk/hdmi--dvi-kabler/mini-dvi-kabel/mini-dvi-kabel.asp?gclid=CLWfptq7zZkCFQhUkwod9UHduQ
Avatar billede Snow_Leopard Nybegynder
31. marts 2009 - 17:33 #2
Hej

Tak for dit svar.

Jeg har lige fundet et mini-dvi til vga hjemme i min rodekasse.
Vil det fungere? Jeg har læst mig frem til at kvaliteten skulle være bedre på dvi stik, men nu hvor mit tv har både vga og dvi, kan jeg vel lige så godt bruge vga. - den eksterne skærm skal kun bruges til større skærmplads når jeg producere musik - dvs intet godt grafik.

Tak igen.
Avatar billede Snow_Leopard Nybegynder
31. marts 2009 - 23:19 #3
Fik tilsluttet en ekstern skærm. Brugte mini-DVI <=> VGA. Det var det eneste de havde i elgiganten, og jeg skulle bare have det til at virke i en fart, og det virkelig helt fint. Ingen problemer med grafikken, selvom den ikke er helt så skarp som på skærmen på min bærbare.

Læg venligst et svar.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
01. april 2009 - 20:30 #4
OKi (O:
Avatar billede Snow_Leopard Nybegynder
01. april 2009 - 20:52 #5
Så slet ikke du have lagt et svar i første post. - Hvilket var den jeg accepterede. Du burde have fået point nu :-)