Avatar billede bubbaa Nybegynder
30. marts 2009 - 13:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sharepoint i visual studio 2005

Jeg har visual studio 2005 installeret og vil gerne kunne lave en webpart til sharepoint.
Jeg kan se at man skal have installeret Visual Studio 2005 Extensions, men kravene til disse extensions ser ud til at være at man har windows server 2003.

Skal det forstås som at sharepoint skal køre på 2003 eller at man skal sidde og udvikle på sådan en maskine?

Jeg sidder med windows xp. Hvordan får jeg installeret extensions til mit visual studio?
Avatar billede bubbaa Nybegynder
30. marts 2009 - 15:15 #1
ved at ændre i regedit kan jeg snyde windows så den tror at sharepoint er installeret på xp maskinen, men der må vel være en anden fremgangsmåde?
Avatar billede bubbaa Nybegynder
18. maj 2009 - 14:11 #2
Ingen der har formået at lave en web part til sharepoint 2003 i visual studio?
Avatar billede bubbaa Nybegynder
17. juni 2009 - 10:36 #3
heller ikke denne gang var der hjælp på eksperten :(