Avatar billede thenuttypro Nybegynder
26. marts 2009 - 15:17 Der er 1 kommentar

sikker fjernelse af hardware ved min sata systemdisk???

Hej folkens
Min gamle SATA harddisk hvor jeg havde xp installeret på døde, så jeg købte en ny SATA disk og installerede xp på.
Dette gik uden problemos og jeg har haft xp kørende i ca 1 måned.
I dag ser jeg så til min forbavselse at der er dukket et "sikker fjernelse af hardware"-ikon op på proceslinjen, med min nye SATA harddisk med xp?!

Ved at SATA understøttet hot swap, og at dette sikkert er grunden til at ikonet dukker op, men min gamle harddisk, der døde, var også SATA, og der fik jeg ikke dette ikon på proceslinjen?!!?

Nogen der kan fortælle mig hvad dette skyldes og hvad jeg evt kan gøre?!
Tak

Systemoplysninger:
http://img214.imageshack.us/my.php?image=systemc.jpg

Den nye harddisk er en
Wester Digital WD5000AACS-00ZUB0
Avatar billede vejmand Juniormester
26. marts 2009 - 15:31 #1
Du kan skjule den, hvis du vil:

Højreklik på proceslinien -> Egenskaber -> Tilpas -> Vælg "Skjul altid" ved "Sikker fjernelse af hardware"