Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2009 - 09:33 Der er 1 løsning

Explorer skal åbne som maksimeret - når f.eks. når html sider åbnes

Jeg kører en flashfilm som min index.html. Når den er færdigkørt, åbnes forside.html. Desværre i et den størrelse browservindue klienten er sat op til.

Kan jeg bestemme at mine sider skal vises i et maksimeret vindue?

Kan jeg i øvrigt få min index fil til at lukke, når min forside åbnes ??

Jeg er rimelig ny i dette, så det ville være rart med en "helt nede på jorden" hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2009 - 12:24 #1
Jeg lukker spørgsmålet, da der åbenbart ikke er nogen hjælp at hente :-(