Avatar billede rayat Nybegynder
24. marts 2009 - 15:21 Der er 3 kommentarer

Hvordan er denne side lavet? (Flash)

Hey,

Vil vildt gerne finde ud af hvordan denne side er lavet?

Den er simpel og fungere rigtig godt. Kan se det er noget flash, men hvordan?

http://www.kasperlaurvig.dk/
Avatar billede stone Forsker
24. marts 2009 - 17:48 #1
Den er lavet i ren flash....

Hvis du selv vil begynde på flash så kunne du købe swishmax.

http://www.swishzone.com/index.php?area=products&product=max

Her på denne side er der mange eksempler man kan prøve med eller tilrette til eget formål. Mener at der er et lign. eksempel som du søger....

Alle eksempler er opdelt i kategorier.

http://www.swishzone.com/index.php?area=resources&tab=movies
Avatar billede rayat Nybegynder
25. marts 2009 - 13:57 #2
hmm altså.. det er fint nok, men som jeg selv skrev så ved jeg godt det er lavet i flash. Jeg vil bare gerne vide hvordan jeg laver noget ligende... evt med noget template eller noget...
Avatar billede stone Forsker
25. marts 2009 - 14:40 #3
Hvis det er en step by step procedure i hvordan du laver det så står jeg af.

Jeg har lavet flere hjemmesider i flash med swishmax hvor man bruger script til at styre de handlinger som er på web'en. Man kan godt lave det uden script men mener at du har mere styr over forløbet af de forskellige handlinger ved at bruge script.

Da jeg startede hentede jeg netop template og kiggede på hvordan de var opbygget, det lære man meget ved.

Nu ved jeg ikke hvilke flashprogram du tænker på eller har, men jeg ville søge på template for pågældende flashprogram og begynde at udforske dem....der er masser derude....