Avatar billede musse34 Nybegynder
22. marts 2009 - 01:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Usb 2

Kan man få usb 2 på en pc der ikke er født med det.
Avatar billede Beach Mester
22. marts 2009 - 01:42 #1
Jeps, det kan du uden problemer.
Et Eks--->
http://www.sandberg.dk/product.aspx?id=130-12

//B
Avatar billede swimmann Nybegynder
22. marts 2009 - 01:50 #2
Yep! Det er rigtigt.. ;)
Avatar billede Beach Mester
22. marts 2009 - 01:57 #3
Øhh.... Swimmann-> Hvorfor konstatere du mit indlæg og så ligger det som et svar???

//B
Avatar billede musse34 Nybegynder
22. marts 2009 - 10:37 #4
Tak, beach freestyler.dk. Hvordan får du point fra mig.
Avatar billede Beach Mester
22. marts 2009 - 23:53 #5
Det kan ikke lade sig gøre, du har selv lige taget dem til dig:-)

Hvis du kommer til at gøre dette en anden gang, så er det OK her på eksperten, at oprette en nyt spørgsmål med henvisning til det spørgsmål hvor du har tildelt point forkert. En overskrift kunne lyde som: Point til blablabla og i selve indlægget ligge et link til det spørgsmål hvor det er gået galt. Samtidig skal du i det gamle spørgsmål med en kommentar henvise til det nyoprettede spørgsmål... Forviret?

Det der sikkert er gået galt i dette spørgsmål er, at jeg kun har lagt mine indlæg som en "kommentar". Samtidig kommer en 3. mand på banen (Swimmann) og ligger et "svar" som klart kun skulle have været lagt som en "kommentar" da han jo ikke byder ind med andet end en konstatering af at det jeg skrev var rigtigt.

Det er normal kutyme her på eksperten, at man starter ud med at ligge "kommentarer" ind til man enten bliver bedt om at ligge et "svar" af spørger eller er 110% sikker på at det/de indlæg man er kommet med, rent faktisk er de eneste rigtige.

Håber du kan bruge min forklaring til noget fornuftigt *S*

//B