Avatar billede holmmorten Novice
16. marts 2009 - 20:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med MS Publisher

Hej

Jeg er ved at sætte en hjemmeside op med programmet MS Publisher. Det går ok - det er sikkert ikke det bedste program, men det er nu engang det, som jeg har :-D

Dog har jeg det ene problem:

Hvordan får man indholdet centreret på hjemmesiden?? - alt skrift, billeder mv. er placeret i venstre side, når man uploader - faktisk også når man ber programmet om at afprøve hjemmesiden.

Nogen der ved, hvordan man får indholdet centreret på hjemmesiden??

MVH

Morten
Avatar billede jvjensen Nybegynder
22. marts 2009 - 21:40 #1
Hej morten..
Har du lavet din hjemmeside i en tabel??

Hvis du har det, skriver du i <tabel> tagget: align="center"

hvis siden er lavet i div´er er det hele sikkert pakket ind i en div.. og i css´en for den div skriver du:

margin: 0 auto;

så skulle den være der
Avatar billede holmmorten Novice
23. marts 2009 - 09:06 #2
Jeg er desværre helt på bar bund i, hvad du mener. Er absolut ikke superbruger i hverken publisher eller generelt i at lave hjemmesider....

Har du mulighed for at udtrykke dig lidt mere på "dansk"?? :-)

MVH

Morten
Avatar billede jvjensen Nybegynder
23. marts 2009 - 12:15 #3
Jeg kan prøve ;)
Du skal finde et menupunkt eller noget hvor der står align... der skal du sætte den til center... men har lige prøvet at kigge programmet igennem, og må da godt nok indrømme at det ser lidt forvirrende ud.. jeg kunne i hvert fald ikke finde noget derinde til det..

Men hvis jeg må anbefale noget når du ikke er inde i det med at lave hjemmesider.. Så ville jeg helt sikkert kigge på Microsoft Expression Web.. det er det der før hed frontpage.. det er et rigtig godt sted at starte..

hey herfra
Avatar billede holmmorten Novice
23. august 2009 - 21:16 #4
Problemet kunne vist ikke løses herinde