Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. marts 2009 - 21:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fra TDC til Fullrate?

Jeg kunne lige se at vi som TDC-kunder bosiddende i Københavnsområdet er blevet flyttet over til Fullrate.

Nogen andre der har lagt mærke til det og hvad siger folk til det?

For vi kører vel stadig på de samme kabler med samme forbindelse, så det har vel ikke nogen betydning i forhold til hastigheder osv.?
Avatar billede mortensen Nybegynder
16. marts 2009 - 13:27 #1
TDC køber Fullrate:
Danmarks største teleselskab køber bredbåndsudbyderen Fullrate,
som tidligere havde Asger Jensbys JMI Invest i ejerkredsen.

http://www.computerworld.dk/art/50666?a=newsletter&i=2357
Avatar billede mstorgaard Praktikant
16. marts 2009 - 14:32 #2
Jeg ved godt, at TDC har købt Fullrate, men det fortæller mig jo stadig ikke, hvorfor jeg bliver rykket over til Fullrate og hvorfor jeg ikke er blevet informeret om det.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
16. marts 2009 - 14:41 #3
Vi er så rykket tilbage igen, så det var sandsynligvis bare en fejl.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2009 - 11:32 #4
Okay ville også undre mig ;D