Avatar billede lightkeeper83 Nybegynder
10. marts 2009 - 22:27 Der er 1 løsning

Programmør søges til spændende projekt

Kunne du være interesseret i at arbejde på et nyt og spændende projekt? Har du kompentencer i .NET, C++, Java eller et helt fjerde sprog?

Vi søger en, som er stabil, som overholder deadlines, som er kreativ og som har stor erfaring med det pågældende programmeringssprog. Projektet kan ikke uddybes i særlig stor grad, da vi ikke vil dele ideen med alle og enhver, men det er et spændende projekt, som kan udfordre dig som programmør.

Vi forlanger naturligvis ikke, at du arbejder gratis, men betaling må aftales nærmere. Der er også mulighed for at få del i eventuelle indtægter fra det færdige program. Programmet vil ramme et stort marked, og det vil uden tvivl blive en succes. Vi mangler bare dig til at realisere vores idé.

Vores tekniske viden er begrænset, men projektet er beskrevet uden at gå i dybden med tekniske detaljer. Dette er din chance for at være med til udviklingen og for at sætte dit personlige præg på programmet. Det vil kræve noget tid, men det er et interessant projekt, hvor du arbejder tæt sammen med de andre aktører i projektet.

Så vækker dette interesse, så kontakt mig på MSN: lightkeeper83@hotmail.com eller Skype: Lightkeeper. Dette er helt uforpligtende, og vi vil svare på eventuelle spørgsmål efter vores bedste formåen. Vi lytter gerne til eventuelle ændringer til projektet eller generelle gode råd.

Vi ser frem til at høre fra dig.

På forhånd mange tak for din tid.
Avatar billede lightkeeper83 Nybegynder
11. marts 2009 - 19:58 #1
Flyttet til Java