Avatar billede edslev Nybegynder
10. marts 2009 - 09:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Google Earth

Jeg vil gerne have Google Earth, men jeg kan ikke downloade den.

Jeg har haft den før og når jeg får den ind igen skriver den at de er indsat  i januar, selv om vi har marts måned, jeg benytter (tilføj eller fjern)

Jeg har prøvet utallige gange, men hver gang kommer der en fejlmelding, men et rødt X, og jeg skal finde fejlen i Browseren.

Jeg har Windows XP Professional  og Explorer 7, og alt virker ellers perfekt.

MVH Ole Edslev
Avatar billede edslev Nybegynder
06. december 2009 - 18:49 #1
Jeg er godt tilfreds med de svar jeg har fået. og vil gerne slutte her
Med venlig hilsen
Ole Edslev
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2009 - 18:55 #2
Hmmm, hvad mener du?????
Der er ikke sendt nogen svar i dette spørgsmål????
Avatar billede edslev Nybegynder
06. december 2009 - 21:31 #3
Tak for hjælpen
Avatar billede edslev Nybegynder
06. december 2009 - 21:32 #4
Tak for hjælpen
Avatar billede edslev Nybegynder
06. december 2009 - 21:34 #5
Tak for hjælpen
Avatar billede edslev Nybegynder
23. oktober 2010 - 12:16 #6
Cokies for at gemme brugernavn.

Jeg har slettet mine cokies, men nu mangler jeg det til hjælp til at gemme brugernavn. Når jeg skal ind på en side igen.---
Avatar billede vejmand Juniormester
23. oktober 2010 - 12:30 #7
Hmmm, du skriver en kommentar i et næsten 1 år gammelt lukket spørgsmål????
Du skal oprette et nyt spørgsmål i stedet, så er der meget større chance for hjælp.  :-)