Avatar billede frkmilia Nybegynder
07. marts 2009 - 16:22 Der er 4 kommentarer

Hjælp til login eller formatering

Jeg har fundet min bærbar frem og har ikke brugt den i uendeligheder. Nu kan jeg ikke huske login og jeg kan ikke bruge den så.
MIn kammerat har foreslået mig at formatere den men hvordan gør man det når man ikke kan logge ind på den? Så kan jeg vel lige så godt skrotte den.
Avatar billede CathrinePigen Nybegynder
07. marts 2009 - 16:27 #1
Du skal ikke logge ind på din komputer for at formatere den.

1. Du finder din recovery cd frem og smider deni komputeren når den starter op, så vil den starte op med at ville køre den.

2. har du ikke din recovery cd, så skal du finde din Windows CD frem også skal den køres op med den, det er samme medtode med at smide den i når den starter op

3. der er nogen computere som har deres recovery dims, liggende på komputeren, så skal man trykke på en af F knapperne for at få kørt den her Recovery, det skal stå på computeren når den starter op hvad F knap det er som for deni recovery mode, hvis nu det har den funktion.

Hvis ikke du har din recovery CD, skal du have fat i producenten som har lavet din bærbar, Dell, IBm osv, de kan evt sende dig en ny recovery cd.

Held og lykke.
12. marts 2009 - 19:31 #3
(Skal du vide mere ?)
Avatar billede frkmilia Nybegynder
13. marts 2009 - 09:42 #4
Jeg prøver med de info jeg har fået men vender snart tilbage hvis jeg har brug for mere hjælp. Besidder en lille smule teknisk forståels, men det er ikke altid nok for at få tng til at fungere. Super smart side