Avatar billede filu Nybegynder
07. marts 2009 - 14:15 Der er 1 kommentar

Styring af mandskab

Jeg har et problem ,med at lave et regneark der kan lave følgende:
I sheet1 har jeg en liste over folk  lavet som en kalender
I sheet 2 har jeg den samme kalender , der sætter jeg så et x ud for de dage en bestemt person skal arbejde for mig
I sheet 3-4-5-6-osv. har jeg den samme kalender, men det er ikke  mig der styrer dem, derfor kan kan der ske at den samme mand bliver dobbelt booket det skulle så gerne vise sig i sheet1 ved at de dage han er dobbelt booket ændre de dage sig til rød farve eks.
bruger excel 2003 uk
Avatar billede supertekst Ekspert
07. marts 2009 - 15:01 #1
Du er velkommen til at sende en kopi af filen - så vil det nok være lidt nemmere at se en mulig løsning.