Avatar billede torotune Nybegynder
06. marts 2009 - 11:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Page refresh trigger event

Hej,

Hvordan undgår man lettest at et event der sidder på en button fyrer igen når brugeren refresh'er siden efter at have trykket på knappen én gang?

Er det en bug, eller hvorfor er der ikke gjort noget ved problemet helt fremme i v3.5? Det er ikke så hensigtsmæssigt at det forekommer ved f.eks. en mailfunktion hvor modtageren bliver bombarderet ved refresh, eller hvis ens database bliver fyldt op med de samme poster.

Jeg har søgt lidt på google, men synes ikke at kunne finde en let løsning.

Mvh.
07. marts 2009 - 23:31 #1
Er det ikke et spørgsmål om, at enten redirecter efter knappen er blevet trykket på. Hvis du gør det, vil du ikke opleve den effekt du beskriver.
Avatar billede torotune Nybegynder
12. marts 2009 - 09:26 #2
Hej

Jo - det plejer også at være den lette løsning, men desværre ryger al information og der er tastet ind i sidens controller.
Synes bare det er underligt at det er lavet sådan, for det kan da aldrig være til fordel for det ønsede flow.
Avatar billede torotune Nybegynder
12. marts 2009 - 09:27 #3
(ønskede)
Avatar billede torotune Nybegynder
23. april 2009 - 13:01 #4
Lukker igen.