Avatar billede Jesus_MOB Nybegynder
05. marts 2009 - 20:10 Der er 4 kommentarer

Undlad At sende! FEJL!

Når jeg trykker mig ind på mappen "dokumenter" kommer der efter ca. 5sek en popup hvor der står "explorer.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden." også spørger den mig om jeg vil sende fejlrapporten eller at undlade. Når jeg trykker Undlad at sende, lukker den det vindue "dokumenter" ned.

HJÆLP MIG HVAD SKAL JEG GØRE!
07. marts 2009 - 13:24 #1
(Denne kategori er forbeholdt fejl på EKSPERTEN.DK - du bør/skal oprette dit spørgsmål i anden kategori!!!)
Avatar billede Jesus_MOB Nybegynder
14. marts 2009 - 21:37 #2
Hjælp mig alligevel!
15. marts 2009 - 11:27 #3
(Du bør/skal oprette i relevant kategori...)
Avatar billede Jesus_MOB Nybegynder
07. april 2009 - 18:33 #4
Hvordan sletter jeg det her spørgsmål?