Avatar billede kromudh Nybegynder
04. marts 2009 - 12:41 Der er 6 kommentarer

Joomla ekspert søges til opgave

Hej

Vi er et lille firma der er ved at lave en ny hjemmeside til os selv. Siden er en nyhedsside hvorpå vi selv skal kunne lægge artikler og billeder, og brugerne skal kunne kommentere.

Vi har fået installeret Joomla og er gået i gang, men har brug for assistance med at få siden sat op. Du vil kunne lave arbejdet hos dig selv, men det vil være godt hvis vi kan mødes før vi går i gang og eventuelt en gang undervejs. Vi ligger i centrum af København.

Jobbet er selvfølgelig mod betaling. Har lidt svært ved at vurdere omfanget, men skyder på at der ligger nogle dages arbejde i det.

Mvh
Anders
Avatar billede computerlab Nybegynder
04. marts 2009 - 14:25 #1
Hej Anders

Det vil jeg meget gerne tilbyde at hjælpe jer med. Jeg har lavet en del Joomla sites efterhånden, så det er ikke noget problem.

Du kan skrive til mig via kontaktformularen på min hjemmeside:
http://www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2009 - 13:31 #2
Hvis det kan klares pr. telefon og internet, kan jeg også bruges. Jeg har opsat mange Joomla'er indtil nu, og også udført en del skræddersyning.

php@sneleopard.dk
Avatar billede hoeks Nybegynder
05. marts 2009 - 13:57 #3
rasmus[at]hoeks.dk - smid en mail, så kan vi snakke nærmere om opgaven

bl.a. www.hoeks.dk og www.zibo.dk er sider, jeg har sat op i Joomla! indenfor de sidste to måneder.
Avatar billede kromudh Nybegynder
05. marts 2009 - 19:06 #4
Hej Rasmus

Tag lige et kig på dine sider. Der er ret solide fejl på begge to (-:

Mvh Anders
Avatar billede hoeks Nybegynder
06. marts 2009 - 00:36 #5
mht. at overholde standarderne eller hvad tænker du på ?
Avatar billede kromudh Nybegynder
06. marts 2009 - 10:08 #6
På Hoeks ligger teksten "søg på hoeks her..." ikke inde i søgefeltet, men løst ude i hovedvinduet.

Så er der en dublet af menupunktet "forside" der ligger løst ude i hovedvinduet.

På Zibo bryder billederne af "udvalgte produkter" rammen og "løber over". Formateringsproblem.

Har kun set forsiderne. Har brugt Firefox - har ikke tjekket med andre browsers.

Anders