Avatar billede nidyahou Praktikant
03. marts 2009 - 13:01 Der er 1 løsning

stored procedure til overførsel af tabelværdier

Her mit scenarie:

engang imellem udgiver fødevareinstituttet en database med fødevarer. De udgiver den i access, og da jeg har office 2007 kan jeg bruge access til at exportere til sql, hvilket jeg så har gjort.

Jeg har en central server som der IKKE skal gå noget koks med, derfor vil jeg gerne ahve en storedprocedure der opdaterer værdierne fra min ene mssql database til den anden.

Jeg har altså 1 access database (som bliver konverteret)
a mssql database der modtager de konverterede værdier
og b mssql database der skal hente opdaterede værdier fra a mssql databasen.

Hvordan scripter jeg en stored procedure som henter de værdier ud fra tabellerne - kan jeg bruge generate script editoren i sql server management studio, eller er der en endnu nemmere måde at gøre det på?
Avatar billede nidyahou Praktikant
04. marts 2009 - 20:22 #1
så må jeg bar gøre det