Avatar billede 007rico Nybegynder
25. februar 2009 - 17:14 Der er 3 kommentarer

skærm driver

Jeg har en Hp pavilion slimline og den var født med vista men jeg havde det ikke så godt med vista så jeg fik en til at lægge xp på da jeg havde xp i forvejen

men så har jeg problemer med skærmkort driver ( nVidia - Video - NVIDIA GeForce 7500 LE )jeg har fundet en del på nettet som passede til xp men så snart jeg indstallere dem så går skærmen i sort og windows har også en driver jeg kan download men det er det samme skærmen går simpelhen i sort hvergang jeg installere en driver

hvad skal jeg gøre ????
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
26. februar 2009 - 00:24 #1
Har du prøvet driverne fra: http://www.laptopvideo2go.com/ ?

De plejer at være af ret god kvalitet.
Avatar billede 007rico Nybegynder
04. marts 2009 - 13:27 #2
ja det nytter desværre ikke noget den går i sort ved genstart som den plejer når jeg har installeret en driver
Avatar billede 007rico Nybegynder
04. marts 2009 - 13:33 #3
jeg har også fået anbefalet at jeg skulle prøve www.maxdriver.com det hjælper heller ikke, efter at jeg installerede nogle driver gik den ikke i sort ,men den har ikke ændret på problemet .

når jeg åbner et vindue og skråler nedaf med musen så rykker den i hak ligeså når jeg prøver at rykke winduet fra den ene side af skrivebordet til den anden, dette glemte jeg at skrive da jeg stillede spørgsmålet....undskyld forglemmelse