Avatar billede annip Nybegynder
17. februar 2009 - 12:40 Der er 3 kommentarer

Kan ikke åbne filer i hotmail

kan ikke åbne vedhæftede filer i Hotmail
Hvorfor kan jeg ikke åbne vedhæftede filer i Hotmail.Der kommer ingen meddelelser. Boksen der viser filoverførsel, bliver ved med at være der.Der sker bare ikke noget.Boksen kan klikkes væk ved at anullere. Jeg har Vista og problemet er opstået efter en windows opdatering. Jeg bruger Norton som virusbeskyttelse
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. februar 2009 - 20:25 #1
Hvis nu du brugte den korrekte kategori var der en chance for at du fik hjælp :)

Hint:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Det med kursiv er det der står når du opretter spørgsmål i denne kategori...
Avatar billede annip Nybegynder
18. februar 2009 - 01:13 #2
Beklager, har ikke været på siden før. Troede at man kunne få vejledning her, men det er så nok forkert!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. februar 2009 - 15:44 #3
Det kan du skam også, men der er mange brugere her på eksperten, og alle har hver deres område de er stærke på.

Hvis du opretter dit spørgsmål i http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/E-mail/Webbaserede ville du få hjælp af folk der ved noget om webbaserede mailprogrammer.

hvis du mener problemet ligger i Vista, så opretter du i http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-Vista.

Til info, så har jeg prøvet at finde lidt ud af dir problem, og du er absolut ikke den eneste. Der er mange med dit problem, men ingen med en løsning...