Avatar billede websam Nybegynder
17. februar 2009 - 10:41 Der er 1 løsning

Køre debug på server ?

Hejsa,

Jeg har et projekt liggende på en server hvor jeg også starter applicationen op fra. Problemet er at jeg ikke kan køre debug uden at få følgende fejl :

Der opstod en fejl ved indlæsningen af en konfigurationsfil: Det var ikke muligt at starte overvågning af ændringer til 'W:\Mappe\javascript', fordi grænsen for antallet af netværks-BIOS-kommandoer er nået. Du kan finde flere oplysninger om denne fejl i Microsoft Knowledge Base, artikel 810886. Hosting på et UNC-share understøttes ikke for Windows XP-platform. W:\Mappe\javascript\web.config

Jeg har så forsøgt mig med det de skriver i artiklen "810886" på Microsoft Knowledge Base, men uden held.

Og det skal lige siges at jeg har Vista installeret på min bærbar, så UNC-share skulle ikke være noget problem.

Er der nogen her der kan fortælle mig hvordan jeg kan komme til at køre debug ?

/Websam
Avatar billede websam Nybegynder
29. november 2010 - 15:26 #1
Lukker