Avatar billede sn0wflake Nybegynder
16. februar 2009 - 20:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

VGA til S-Video

Findes der et VGA til S-Video stik/konverter? Det skal bruges i en IBM Thinkpad R60 som kun har VGA udgang, som så skal forbindes til en DVD-afspiller.
Hvis der er nogen der har andre forslag til at forbinde de to enheder er jeg også meget interesseret.
Avatar billede hearnz Nybegynder
16. februar 2009 - 20:30 #1
Avatar billede hearnz Nybegynder
16. februar 2009 - 20:31 #2
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
16. februar 2009 - 20:41 #3
Okay, tak for det hurtige svar. Findes der eventuelt nogen steder det kan købes her i Danmark?
Avatar billede hearnz Nybegynder
16. februar 2009 - 22:09 #4
Her er der et sæt der kan gøre det for dig.
http://www.avxperten.dk/adaptere/aktive-adaptere/vga-til-component--rgb--s-video-konvertersaet.asp
Kan ikke umiddelbart finde kablet på en dansk side. Men tror også dette sæt giver et bedre resultat.
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
17. februar 2009 - 05:26 #5
Den ser bedre ud. Smider du lige et svar?
Avatar billede hearnz Nybegynder
17. februar 2009 - 11:52 #6
ping :)