Avatar billede building Nybegynder
13. februar 2009 - 20:17 Der er 3 kommentarer

Skærmen skifter skærmopløsning

Hej alle

Jeg har en Lenovo 3000 v200 med vista som har det irriterende problem, at skærmen skifter skærmopløsningen lige pludseligt.

Det sker typisk, når pc'en går fra dvaletilstand og til tændt tilstand, f.eks. når den lige har været klappet sammen, og når jeg så tænder den igen.

Kan I sige mig, hvordan jeg løser problemet?

Mvh.

Mads
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
13. februar 2009 - 21:00 #1
Hmm lyder underligt. Har samme computer, men har aldrig haft den "fejl" eller hvad det nu engang er...
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2009 - 21:35 #2
Prøv at undersøge via system update om der skulle være kommet en ny bios eller ny driver til grafikkortet
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-66956

Hvis ikke du kører SP1 til Vista så prøv og lægge den på også
Avatar billede building Nybegynder
15. februar 2009 - 22:01 #3
Tusinde tak for tippet. Der skulle være kommet en ny update, som jeg lige er i gang med at dwl.

Mvh.

Mads