Avatar billede buller2305 Nybegynder
12. februar 2009 - 21:12 Der er 2 kommentarer

hjemmeside/partner

jeg har fået forhandling af spændende produkter, men skal bruge en hjemmeside, så jeg søger en som vil lave siden mod at få % af salg. der er ikke mange varenummer så rimlig simbel for dem som kan. (jeg kan ikke, men lave handler det kan jeg)
Avatar billede np3designdk Nybegynder
14. februar 2009 - 12:38 #1
Hejsa.

Du er velkommen til at sende mig en e-mail på nils@np3design med lidt mere info.

Du er også velkommen til at kigge på min side der hedder: www.np3design.com

Glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. februar 2009 - 23:55 #2
Lad mig høre lidt mere om projektet, du kan kontakte mig via formularen på min hjemmeside:
www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab - Data & Design