Avatar billede sbenfeldt Nybegynder
12. februar 2009 - 11:17 Der er 8 kommentarer

Kan ikke logge på Eksperten-profil

Hej

Jeg kan ikke få lov at logge på min profil. Jo - jeg er på nu :) men måtte oprette denne nye profil for at få lov at oprette spørgsmålet. Jeg har ikke kunnet logge på, siden jeg oprettede dette spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/862209

Når jeg forsøger at logge på den konto, sker der intet. Uanset hvad jeg gør, får jeg kun denne side:

http://www.eksperten.dk/bruger/opdater

Nogen ideer? Det er lidt surt at smide en konto ud....
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
12. februar 2009 - 12:10 #1
Problemet skulle være løst nu. Prøv med den gamle.
Avatar billede sbenfeldt Nybegynder
12. februar 2009 - 12:24 #2
Nope. Jeg får ikke lov at komme ind. Jeg kommer kun hertil:

http://www.eksperten.dk/bruger/opdater

Herefter kan jeg klikke på hvad som helst på siden - den loader bare ovenstående igen og igen.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
12. februar 2009 - 13:14 #3
Der arbejdes på sagen. Råddet fra programmørerne er:

"Det bedste råd at give ham er at bruge det log ud link, der ligger i midten (til højre for rediger profil knappen) hvis han ser siden igen, og så prøve at logge ind igen"

...ryd evt. cookies, det hjalp nogle folk dengang da vi lancerede og nogle få røg i loop.
Avatar billede sbenfeldt Nybegynder
12. februar 2009 - 13:26 #4
Det var det første jeg forsøgte, men det giver ikke noget. Al historik i min browser er slettet, så den skulle være clean. Mystisk.....
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
12. februar 2009 - 14:12 #5
Det var sært. Vores udvikler har lige prøvet din originale konto uden problemer. Vi sender dig lige en mail direkte.
Avatar billede sbenfeldt Nybegynder
12. februar 2009 - 15:07 #6
Jeg har talt med Christian og det ser ud til at han finder ud af det. Det skyldes nok sammenlægning af profiler på Eksperten og Computerworld, hvor jeg også har en konto. Der er åbenbart en konflikt.

Tak for hjælpen. Vil du have nogle point?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
12. februar 2009 - 15:12 #7
Alt sammen en del af servicen :-) Tag dem bare selv.
Avatar billede sbenfeldt Nybegynder
12. februar 2009 - 15:18 #8
Ok. Christian sletter vist bare denne profil, når den anden kommer op at køre, så de point kan få lov at hænge i cyber space ;-)