Avatar billede phuc69 Juniormester
10. februar 2009 - 21:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan jeg bruge denne

Jeg har købt et crystalfontz 633 lvd display og har fundet dette activex component. http://www.akwebservices.com/lcd/activex/

Kan jeg bruge det med visual basic express 2008, jeg vil helst ikke betale for det hvis jeg ikke kan bruge det. Det som jeg har brug for er at kunne skrive til lcd displayet. Er der nogen som har andre forslag/ gratis løsning.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. februar 2009 - 22:08 #1
COM er understoettet i .NET, men jeg mener engang at have faaet at vide at grafiske ActiveX komponenter ikke er.

Ren .NET eller en Win32 DLL ville vaere mere sikker.

Hvis du kan faa en trial version af den software kan du teste om du kan faa det til at virke.

Ellers villle jeg ikke skrive en check.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
10. februar 2009 - 23:02 #2
Måske du kan bruge det her:
http://blogs.msdn.com/coding4fun/archive/2006/10/31/914453.aspx

Og sammen med databladet for displayet skulle det være muligt.
Avatar billede phuc69 Juniormester
11. februar 2009 - 15:05 #3
Hej tak for jeres indlæg. Hmmortensen - Mine evner rækker desværre ikke til at gennemskue projektet. Det var det som var så dejligt hvis jeg kunne bruge ovenstående link

lader lige spørgsmålet stå åbent lidt endnu.
Avatar billede phuc69 Juniormester
16. februar 2009 - 11:17 #4
Nu købte jeg det aligevel. Det virker fint og jeg har været i dialog med udvikleren og han er i gang med at udvikle en ny version. Smid lige nogle svar så er der point
Avatar billede phuc69 Juniormester
16. februar 2009 - 11:17 #5
Nu købte jeg det aligevel. Det virker fint og jeg har været i dialog med udvikleren og han er i gang med at udvikle en ny version. Smid lige nogle svar så er der point
Avatar billede arne_v Ekspert
16. februar 2009 - 14:36 #6
ok