Avatar billede Keld Nielsen Forsker
09. februar 2009 - 21:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kommentarer til en artikel

Jeg har lovet en ven at finde noget frem om hvordan man laver en kommentar område, som f.eks. TV2 og EkstraBladet har på deres hjemmesider, hvor man kan indskrive kommentarer til en offentliggjort artikel.

Link vil være fint - også til en kommerciel sted ....men en direkte løsning ville jo værre toppen!
Avatar billede arne_v Ekspert
09. februar 2009 - 22:21 #1
High level: enten har du valgt et eksternt artikel system som allerede har featuren eller saa udvikler du den selv.

Low level: en form, et textarea, en submit, noget backend kode som gemmer kommentar i database med en foreign key til artikel id - og saa skal artikles vises med tilhoerende kommentarer.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. februar 2009 - 22:22 #2
Jeg har en mistanke om at det svar ikke hjalp dig ret meget.

Men det er altsaa en rimelig standard ting i en web applikation.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
25. marts 2009 - 16:50 #3
Desværre intet hjælp - så jeg lukker!

Som du skriver 'arne_v' var det lidt mere håndbribelig hjælp jeg ønskede.