Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2009 - 09:39 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Forsvundne point - Virker ikke optimalt i internetexplorer 6

Det undre mig, at mine point er skrumpet i forbindelse med indførelsen af dette nye forvirrende design, det er næsten ikke til at finde rundt. Endvidere virker eksperten ikke rigtig længere i min internetexplore 6, kan nemlig ikke opdaterer til udgave 7, har forsøgt 5 - gange men det misser hver gang.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. februar 2009 - 09:54 #1
Jeg har løsningen til at downloade IE7, skriv lige hvis du vil have den.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. februar 2009 - 09:58 #2
Du får den her.
fleste gange er det denne vejledning som løser problemet med installation af ie7 bare følg vejledningen, du mangler sikkert en tilladelse.

Stien til at ændre tilladelser for installering af ie7 er som følger.
Begynd med START, vælg KØR og indtast: regedit i den lille rude, klik på krydset ud for mappen
HKEY_CLASSES_ROOT find derefter Interface og klik på krydset ud for mappen, derefter skal denne
Findes,{34A715A0-6587-11D0-924A-0020AFC7AC4D Højre klik på mappen og vælg tilladelser nu
Skal du sætte flueben i nederste rudes felter, for fuld kontrol og for at læse, og du skal stå som administrator for oven, klik på tilføj, eller alle, og tilføj.
Du skal nu genstarte komputeren og lade Windows update installere ie7.
Løsning af Silbidor
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2009 - 12:49 #3
Hvoror for jeg ikke svar på, hvorfor mine point er forsvundet i forbindelse med overgangen til den "nye" eksperten?
Avatar billede Jensen DK Novice
20. februar 2009 - 13:16 #4
Jeg prøver bare at hjælpe dig til at få installeret IE7, det andet ved jeg ikke noget om.
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2009 - 20:15 #5
Nej det er jeg godt klar over:-), men regnede med at en kommentar fra en som ved besked om sådanne hændelser i forbindelse med konveteringen. Det andet med IE 7 er løst, og den er afinstalleret igen, da den gang på gang ikke ville loade. Nu har jeg installeret IE 8 i stedet for, det ser ud til at virke meget bedre:-)
Avatar billede Jensen DK Novice
21. februar 2009 - 08:03 #6
Den har jeg prøvet, kørte udemærket men windows update holdt op med at virke, så jeg gik tilbage til IE7.
Prøv at opret spørgsmålet i Kategorien eksperten, så får du sikkert et svar, husk at lukke denne tråd først, man må ikke have to en spørgsmål samtidig.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2009 - 19:40 #7
Ved det godt, men det var lige de 2 ting, som var meget påtrængende, men det undre mig, at der ikke er nogen admin, som har bemærket noget omkirng point. Eksperten er ikke længere, hvad den har været, der var tidligere meget mere gang i den, hurtige svar også fra admin. Det er da noget af en post, at få reduceret sine point ned til under det halve, så lige på en gang, også kommer der ikke engang den minste reaktion fra admin.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. februar 2009 - 07:08 #8
Jeg giver dig ret det er ikke det samme som før, men den er helt ny, jeg håber på længere sigt at det kommer til at virke, lige nu har jeg mistet lysten til at deltage, og min daglige tid på eksperten er faldet fra ca. 9 timer til 1½ time, men skriv nu et nyt spørgsmål, og læg det ind under eksperten,den går lige til admin, det er gratis at stille spørgsmål til og om eksperten.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2009 - 11:35 #9
Tidligere var jeg også meget på, men så kom eksperten pro udgaven, jeg fik andet arbejde, også var der ikke 12 timer til det længere, dengang havde jeg både ICQ og Windows Messenger, med kontakt liste, med bruger fra hele kloden. Var ned på max 4 timers søvn i døgnet i et par år. Dengang var der 2 adminer, ikke noget med co admin m.v. De var kvikke til at svare dengang, når der var problemer. Der gik ikke over et døgn før man havde et svar, hvis man havde problemer med eksperten. Nu lægger man så meget i en ny eksperten, også får brugerne aligevel fornemmelsen af, at det ikke interesserer dem sønderlig meget, eller også må der være nogle kæmpe problemer.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. februar 2009 - 07:00 #10
Vi kan kun håbe.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2009 - 09:30 #11
Nå men det ser åbenbart ud til, at det er umuligt, at komme i kontakt med admin via disse sprørgsmål, så jeg vælger at lukke det nu. Er meget skuffet over den måde man bliver behandlet på af admin. Ikke et ord om noget som helst.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2009 - 09:49 #12
Et muligt svar på dette sprøgsmål, har jeg på fornemmelsen, kan være, at der må være blevet slettet en masse spørgsmål/svar, som så gør, at point antallet ikke længere stemmer. Jeg ville dog meget gerne have haft et svar fra en af dem, som har med den del af siden at gøre. Det er noget fustrerende, at selv skulle svare på de sprøsmål man stiller.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. februar 2009 - 09:58 #13
Kan forresten anbefale Firefox som browser.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. februar 2009 - 10:34 #14
Points burde ikke mangle, i følge eksperten 5.0 FAQ: Alle tjente og brugte point tæller dog selvfølgelig stadig med i folks regnskaber.

http://www.eksperten.dk/blog/2
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2009 - 14:51 #15
Mine point er blevet reduceret til under det halve, så et eller andet må være gået galt i databasen.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. februar 2009 - 15:07 #16
så skriv da til dem der er site ansvarlige, eventuelt som en kommentar til denne: http://www.eksperten.dk/blog/2

Men lad da være med at gå op i points. De har jo ingen værdi.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2009 - 15:28 #17
Nej det var engang, igen et bevis for hvordan instillingen her på eksperten har ændret sig, det er som om gå på modet er forsvundet. Har henvendt mig til de site ansvarlige, da jeg kan se, at mailadresser på denne site, som der var tidligere, er forsvundet.

Firefox er ikke særlig god til eksperten, den har svært ved at loade. Bruger IE 8, den virker fin nu.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. februar 2009 - 17:27 #18
Bruger selv kun firefox, det virker uden problemer.
Avatar billede Jensen DK Novice
27. februar 2009 - 06:52 #19
Hvordan fik du pludselig IE8 til at virke???
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2009 - 08:02 #20
Fik opdatering via windows update. Mener at IE snart er klar til endelig udsendelse.