Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2009 - 06:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Test

Dette er bare en test, for at se hvordan det funker på den nye Eksperten.
Mange spørger om hvodan man tildeler point, så jeg vil gerne være sikker på at rådgive korrekt.
Det er jeg nu.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2009 - 06:59 #1
Svar.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2009 - 07:16 #2
Man skal sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2009 - 08:02 #3
Mere test her
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. februar 2009 - 20:42 #4
Skal du ikke også teste, hvis der er mere end een, der har svaret, og de skal dele point?
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2009 - 21:12 #5
Er det da et problem?
Jeg mener der er en boks til at angive point udfor der hvor man klikker på "Accepter svar og afgiv point".
Men det er da muligt jeg tar fejl?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. februar 2009 - 22:07 #6
Jamen, det er vist sådan. Det var bare fordi du var i gang med at teste, og jeg mener der mangler en test. Ik'and't.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2009 - 22:18 #7
Nåh, okay, men nu har jeg jo accepteret mit eget svar, så det kan jeg ikke teste her.  :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. februar 2009 - 22:22 #8
Vi kan jo prøve i et andet.

Iøvrigt kan man tilsyneladende stadig vælge "Svar" selv om der er et accepteret svar.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2009 - 22:29 #9
Nope, det kan du ikke.
Prøv f.eks. at sende et "Svar" i dette spørgsmål, det er jeg rimelig sikker på du ikke kan.  :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. februar 2009 - 22:41 #10
Nåh, den er "disabled". Nu er det godt nok en del år siden, jeg har valgt "Svar". Men de har da tænkt sig om, udviklerne...
Avatar billede vejmand Juniormester
20. oktober 2009 - 00:04 #11

dette er en test
1 2 3 4

[code]
dette er en test
1 2 3 4
[/code]