Avatar billede besbjerg Nybegynder
06. februar 2009 - 17:26 Der er 3 kommentarer

Omkring motherboard usb stik

Hej

Lige købt pc med et Asus M2N68-CM motherboard. Alle usb stik er tændt når pc er off. Også de interne. Er det ikke muligt at få dem slukket. Er jo ingen grund til at de står tændt, og ikke behov for at tænde pc på andet end on/off knappen.

Har prøvet at kigge på switches og bios, men syntes ikke jeg kan finde noget. Håber en kender til det eller har en ide om hvor det kan ændres.

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2009 - 19:17 #1
enig og det problem har jeg også gjort asus opmærksom på ,men sådan er det bare på de nyere boards .

men

har du set på bundkort om der omkring usb portene ikke sidder en jumper der omhandler noget med usb det er der nogen bundkort der har
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2009 - 09:18 #2
det du umidelbart kan gøre for en lille penge er at købe vippekontakt og sætte imellem

når du har slukket pc og den går ned og står med lys på vip kontakten og det var det.

det har jeg lavet og det virker.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2010 - 13:15 #3
svar