Avatar billede buller2305 Nybegynder
06. februar 2009 - 14:28 Der er 15 kommentarer

Data base

jeg skal bruge en simpel database, jeg skal lave test i noget telemarketing så har brug for
1. dato
2. firma navn
3. kontakt person
4. sende materiale
5. sende formular/kontrakt
6. hvad dag er materiale sendt
7. kontaktes igen
derudover en feldt hvor man kan skrive noget fritekst

nogen der har sådan en eller lave det i exel. jeg har exel 2007

håber der er nogen som har en løsning
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. februar 2009 - 14:48 #1
Det du leder efter er et CRM system (Customer Relations Management system). Du kan bruge nyeste outlok og exchange til den slags og du kan kigge på andre løsninger som channelCRM (http://www.channelcrm.dk/) der er også andre løsninger
Avatar billede supertekst Ekspert
06. februar 2009 - 14:49 #2
DataBase / Excel - ja det kan selvfølgelig godt lade sig gøre -
I pricippet kan du jo blot oprette de nødvendige kolonner men hvilken funtioner tænker du der skal være?

Evt. kontakt mig direkte: pb(a)supertekst-it . dk

Har p.t. kun Office2003
Avatar billede buller2305 Nybegynder
12. februar 2009 - 14:12 #3
Kan jeg bruge open offis istedet for
Avatar billede buller2305 Nybegynder
12. februar 2009 - 14:12 #4
kan du lave en sådan en ud fra hvad jeg skal bruge?
Avatar billede supertekst Ekspert
12. februar 2009 - 14:22 #5
Arbejder "kun" med Microsoft Office.

Hvis du ikke råder over Access - kan det godt lade sig gøre uden.
Avatar billede buller2305 Nybegynder
12. februar 2009 - 14:33 #6
har ikke sccess kan den laves i exel har 2007
Avatar billede supertekst Ekspert
12. februar 2009 - 15:47 #7
Ja - det kan godt lade sig gøre.
Avatar billede buller2305 Nybegynder
12. februar 2009 - 15:52 #8
for de point eller?
Avatar billede supertekst Ekspert
12. februar 2009 - 16:03 #9
Næppe - men det afhænger af, hvilke funktionalitet du ønsker i regnearket.
Avatar billede buller2305 Nybegynder
12. februar 2009 - 16:08 #10
skal kunne søge på firma/navne/post nr/telefon/og så skal man kunne oprette job (om man er svejser-læge-osv.)
Avatar billede supertekst Ekspert
12. februar 2009 - 16:21 #11
Vender tilbage - sidder p.t. med kundeopgaver
Avatar billede supertekst Ekspert
13. februar 2009 - 09:11 #12
Har du prøvet at indlægge data i regnearket og så afprøve søgefunktionen?

Hvor mange datasæt regner du med at der skal administreres?

Som sagt tidligere er du velkommen til at kontakte mig direkte.
Avatar billede buller2305 Nybegynder
13. februar 2009 - 12:00 #13
har du et telefon nr eller direkte e-mail

Svend Åge
Avatar billede supertekst Ekspert
13. februar 2009 - 12:07 #14
direkte: pb(a)supertekst-it . dk
Avatar billede supertekst Ekspert
19. marts 2009 - 12:54 #15
Hej Buller

Har forlist din mail-adresse p.g.a. maskinproblemer. Har den sidste måned haft et database-projekt forbundet med en hostet MS SQL DB hos DanDomain. Har via SQL Management kunne tilpasse en tabel.
Har afprøvet ajourføring af tabellen fra flere pc'er og det virker.

Har ikke fået fabrikeret bruger-grænseflader.

Sidste dag i dag - så hvis du vil prøve - så kan jeg sende ADP'en

Mvh
Supertekst