Avatar billede cdull Nybegynder
06. februar 2009 - 02:01 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

ASP.NET hosting med MSSQL Server

Hej.

Jeg søger webhosting i Danmark for ASP.NET 2.0 og tilhørende MSSQL database. Jeg er ikke klar over om MSSQL Exoress kan virke uden nogle problemer da det er lavet i normal MSSQL. Men hvis det kan så er det i orden.

Serveren skal stå i Danmark.
Skal understøtte ASP.NET
Skal understøtte adgang via SQL Management studio.
Skal være hurtig.

Jeg har haft hosting hos www.discountasp.net og det er virkeligt skod når man er fra dk. ved ikke om det er den transatlatiske forbindelse der gør det men det er virkeligt sloooooow.

Hvor hoster i jeres?
Jeg søger noget ret hurtigt..! mange tak for jeres tid og hjælp.
Avatar billede keysersoze Guru
06. februar 2009 - 07:35 #1
jeg benytter www.netsite.dk er det er jeg meget tilfreds med - det er dog "kun" Express, men det er umuligt at vurdere om det vil give dig problemer da der trods alt er lidt forskelle.
Avatar billede cdull Nybegynder
06. februar 2009 - 12:15 #2
Hjemmesiden er udviklet med en alm. MSSQL Server, men hvis det er simpelt at porte til en SQLEXPRESS så er det ok. Det er simpelthen kun læs og skriv til DB, og benyttelse af Stored Procedures der bliver brugt.
Det skal være et site som får en del besøgende, er der noget limit på antal af brugere?
Avatar billede keysersoze Guru
06. februar 2009 - 13:37 #3
Der er begrænsninger - men ikke noget der lyder til at være et problem i dit tilfælde, de går mest på hardware fx RAM (1GB) og HD (4GB) og så funktionalitet i form af fx Full Text Search, Reporting Services og BI. Men uden at kende mere til applikationen er det svært at sige 100% sikkert.
Avatar billede cdull Nybegynder
06. februar 2009 - 13:57 #4
Det virker ikke til at være noget som er et problem for mig.

Er det korrekt at det eneste som jeg skal ændre er Connection String ?

www.netsite.dk er noteret
Jeg vil gerne høre andre meninger om sites.
Evt. nogen som kender sites som kører dansk webhost. Ville sætte stor pris på et link.
Avatar billede keysersoze Guru
09. april 2009 - 00:56 #5
som udgangspunkt vil det kun være connection-string ja - men det er jo IT vi arbejder med, så man skal trods alt være klar på det uforudsete :)
Avatar billede KongKurs Juniormester
10. april 2009 - 12:51 #6
Hvad med www.surftown.dk?
Avatar billede cdull Nybegynder
05. oktober 2010 - 11:30 #7
Damm. Hvor har mit hoved været da jeg skulle lukke mine spørgsmål.

Surftown er et godt valg. Det brugte jeg siden hen, og fungere fint. Ok pris.

Tak for svar.

keysersoze, giver også dig 50% af pointene grundet den gode hjælp med netsite.