Avatar billede mvb Nybegynder
05. februar 2009 - 12:45 Der er 2 kommentarer

Konfiguration af Cisco ASA 5505

Jeg har et lille netværk med et par webservere. Jeg skal skal bruge hjælp til at konfigurere en Cisco ASA 5505 firewall med nat af et par eksterne IP adresser til webserverne.
Jeg regner med at det kan klares over telefonen på en aften eller to.
Avatar billede hoeks Nybegynder
14. april 2009 - 14:42 #1
Er opgaven blevet løst? Ellers så send lige en mail til mig på rasmus[at]hoeks.dk.

Jeg har kontakt til en pålidelig Cisco-certificeret fyr, der kan ordne det for dig til en fornuftig pris
Avatar billede mvb Nybegynder
14. april 2009 - 15:58 #2
Hej Hoeks

Tak for tilbuddet, men den er lige blevet løst.

Mvh. Morten