Avatar billede johnhalse Nybegynder
02. februar 2009 - 12:42 Der er 2 kommentarer

kan ikke gå direkte til links i outlook

Jeg har et lille problem med min mail, idet jeg pludselig ikke kan gå direkte til sendte link i mailen..
Når jeg trykker på de links der måtte være i mails .. så kommer jeg bare til et sted på egen computer, hvor der i øverst i "dialogboks" står :

Find kædeoversigt - i boksen søg i .. kommer den frem med "dokumenter " og nederst i filtype står : ekserverbare filer.

Jeg har forsøgt at ændre på "sikkerhedsindstillinger" osv. i internetinsstillinger og meget andet sjovt.. men intet hjælper.

Jeg har været på microsofts hjemmeside.. men den henvisning til løsning de der kommer op med.. duer ikke !!!

Jeg ved ikke hvad der kan være sket ,, for jeg "plejer" at kunne gå direkte til et link fra mailen...

Bruger Vista ... men har outlook som mail-program. Og har altså indtil for nylig uden problemer kunne gå direkte til Links når jeg fik et sådant i en mail.
Hjælp - for det er da for irriterende
Avatar billede vejmand Juniormester
02. februar 2009 - 13:26 #1
Jeg bruger ikke Vista, men det plejer at hænge sammen med at Windows ikke ser Outlook som standard-program til e-mail.
Prøver lige at søge ælidt på sagen.....
Avatar billede vejmand Juniormester
02. februar 2009 - 13:30 #2
Fundet i andet forum, det omhandler Outlook 2003:

"Du åber outlook og går ind under "funktioner" derefter "indstillinger" og så "andet".
Der kan du vælge at outlook skal være standardprogram, så sæt flueben der og tryk OK
Det kan være du lige skal lukke outlook ned og starte igen, det er jeg ikke helt klar over.
Håber dette løser problemet."

Hvilken version af Outlook bruger du?