Avatar billede feller Nybegynder
30. januar 2009 - 17:20 Der er 1 kommentar

Arbejde med IT sikkerhed

Hej
Jeg er igang med det sidste år på Teknisk Gymnasium. Som det ser ud nu, vælger jeg at læse videre på SDU som datalog.
Jeg læser ofte de nyheder der er om IT sikkerhed på bl.a. ComON.dk eller version2.dk og jeg synes det er vildt spændende.
De eksperter der ofte udtaler sig arbejder bl.a. hos DK-CERT eller CSIS.
Nu er mit spørgsmål så, hvilke uddannelser mon disse personer har taget? Jeg har søgt på ug.dk og har ikke kunne finde noget. Det er måske et lidt stort spørgsmål. Man har vel ingen chance for at vide hvilken uddannelse disse folk har taget, men er der nogen der har en ide om det?

På forhånd mange tak!

- Felix
Avatar billede arne_v Ekspert
30. januar 2009 - 17:35 #1
Hvis du har nogle navne, saa slaa dem op paa linkedin.com - der vil normalt staa
hvad de har studeret hvor.

Naturligvis er der ikke alle som er paa linkedin.com, men en stor del af dem vil vaere det.