Avatar billede ulrikn Nybegynder
25. januar 2009 - 10:20 Der er 7 kommentarer

.dll virker ikke

Hej

Jeg sidder og roder med lidt ASP.NET ( er ved at lære det efter at have brugt ASP i mange år ).

Jeg har hentet en .dll fil fra E-conomic så jeg kan snakke sammen med mit regnskabsprogram. Den er tilføjet via "Add Reference" og ligger korrekt i Bin-folder. ( I hver fald så vidt jeg ved at det er korrekt ... hehe ).

Når jeg kører det på localhost virker det - men det virker ikke på mit webhotel.

Se her :
http://unw.dk/website/

Klik evt. "Show Detailed Compiler Output:"
Det virker som om at "Economic.Api" og de to andre ikke rigtigt virker. Kan det være en begrænsing fra mit webhotels side. Altså at jeg ikke må bruge .dll'er ?

Håber nogen kan hjælpe.
/Ulrik
Avatar billede arne_v Ekspert
25. januar 2009 - 16:11 #1
Første spørgsmål: ligger Economic DLL filen i bin dir på web hotellet ?
Avatar billede ulrikn Nybegynder
25. januar 2009 - 16:27 #2
Ja det skulle være første faldgruppe :)
Men JA det gør den..
Avatar billede ulrikn Nybegynder
25. januar 2009 - 16:28 #3
Screenshot fra VWD :
http://unw.dk/WebSite/screen.jpg
Avatar billede ulrikn Nybegynder
25. januar 2009 - 16:30 #4
faldgrube skulle der vist have stået. :p
Avatar billede arne_v Ekspert
01. februar 2009 - 05:20 #5
Er filen uploade som binær fil ?
Avatar billede ulrikn Nybegynder
01. februar 2009 - 16:55 #6
Pas.... Men jeg har nu fået det til at virke.
Så længe bin-mappen ligger i roden af websiden virker det. Det gjorde den ikke før.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. februar 2009 - 17:12 #7
Det er kun i roden at bin og de andre special dirs har en speciel betydning.