Avatar billede larsmartin Praktikant
23. januar 2009 - 14:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brevflettet grafer

Hej,
nu har jeg fået formateret mine tal (se anden spørgmål fra undertegnet) og nu kunne jeg godt tænke mig at indsætte en graf på de tal.
Jeg brevfletter fra Excel hvor tallene til grafen står. Jeg har også hentet tallene ind i en Wordtabel, hvis det gør nogen forskel.
Jeg har selv overvejet om jeg kan sætte merge-felterne ind i datafeltet/Excelsession som Word opretter, når jeg indsætter en graf?
Nogen bud?
Avatar billede larsmartin Praktikant
23. januar 2009 - 15:01 #1
Jeg har fået indsat en reference som ekstern data og har fået sat denne formel ind i grafen.
=Tabel_Mit_Excelark[[#Denne række];[Software]]
nu mangler jeg bare at jeg får udskiftet [#Denne række] med modtager nummer i brevflet, så grafen passer.
Hvis jeg er på rette spor til en løsning?
Avatar billede larsmartin Praktikant
29. januar 2012 - 21:50 #2
lukker