Avatar billede emmapigen Nybegynder
20. januar 2009 - 14:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hindre tabel i at udvide sig.

Jeg sidder med dreamweaver og fedter med nogle tabeller, hvordan hindre man en tabel i at udvide sig, når man fylder tekst i den?
Avatar billede keysersoze Guru
20. januar 2009 - 15:26 #1
Avatar billede bongo1 Nybegynder
23. januar 2009 - 15:09 #2
Du kan lave en ”stopklods” ved at indsætte et Add Spacer Image ind i en celle. det er et usynligt billede.
Men det er efter min mening bedre at lave et templade skabelon inden du sætter indhold på side, opret derefter alle dine sider efter skabelonen. Den rykker ikke tabelcellerne.

Der er for øvrigt en dansk Dreamweaver skole under opbygning, jeg ved om de har nået så langt at det spørgsmål kan besvares der http://www.dw-skole.dk
Avatar billede keysersoze Guru
23. januar 2009 - 16:32 #3
et usynligt billede er en rigtig dårlig løsning - jo, det løser måske problemet men pænt er det ikke når der findes reel kode til det.