Avatar billede chriz7913 Nybegynder
20. januar 2009 - 06:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vælg random afstemning, udfra hvilke jeg ikke har deltaget i

Hej experter :)
Søger lidt hjælp her.
Mit problem er at MYSQL skal vise en tilfældig afstemning, iblandt de afstemninger jeg ikke har stemt i.
har prøvet med:
SELECT p.id, p.question, p.answar1, p.answar2, p.answar3, p.answar4, p.answar5, p.picture, p.expired, p.slettet, v.brugerid, v.pollid FROM poll p
INNER JOIN vote v ON p.id=v.pollid WHERE v.brugerid!='".$_SESSION['brugerid']."' ORDER BY RAND() LIMIT 1
men den virker ikke.
Nogle der har nogle forslag?
- Chris
Avatar billede arne_v Ekspert
01. februar 2009 - 19:05 #1
Lyst til ta uddybe "virker ikke" ?
Avatar billede chriz7913 Nybegynder
07. november 2010 - 12:39 #2
Lukker