Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. januar 2009 - 15:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem med word signatur (skla have slettet fejl signatur)

En bekendt af mig har kommet til at lave en signatur i word som han nu gerne wil have slettet (han har kommet til at vælge KÆMPE skriftstørrelse og grim skrifttype), Da denne dukker op på alle! worddokumenter.

Jeg fik vedkommende til at kigge under wordpunktet email signature. Men der var der ikke oprettet nogen.

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede supertekst Ekspert
18. januar 2009 - 16:05 #1
Hvilken word-version?

"dukker op på alle worddokumenter" - ?
er det ikke en e-mail signatur - eller ?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2009 - 16:24 #2
Du kan evt. omdøbe Normal.dot
Brug søgefunktionen til at finde den.
Word vil oprette en ny blank Normal.dot næste gang word startes.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. januar 2009 - 16:18 #3
supertekst>> Kender desværre ikke word versionen
og nej det er ikke en email signature

vejmand>> at omdøbe normal.dot er også en ide jeg har tænkt på
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. januar 2009 - 19:49 #4
Har prøvet at søge efter denne normal.dot på min egen pc men den fandt ingen fil ved det navn - Så måske der er nogen der kender eksakte sti til hvor jeg finder filen

og er der foreskel på om man bruger Office xp/2003/2007 i forhold til stien og evt normal.dot (filnavnet)
Avatar billede vejmand Juniormester
19. januar 2009 - 19:56 #5
i 2007 hedder den Normal.dotm
http://support.microsoft.com/kb/822005/da
Avatar billede cyberspace Nybegynder
21. januar 2009 - 09:17 #6
fornemt bruger selv 2007  og linket kang jeg godt bruge. Så vejmand du læner dig op af at få point. - Du kunne jo starte med at skrive et svar
Avatar billede vejmand Juniormester
21. januar 2009 - 09:21 #7
Oki, svar kommer her.  :-)