Avatar billede c3-rp Nybegynder
16. januar 2009 - 13:15

MS CRM 4.0, kan ikke logge ind

Vi eksperimenterer med CRM for tiden, men er løbet ind i et problem.

Vi kører IFD, men connecter pt. udelukket via webbet for at udelukke Outlook-pluginet.
En kollega har via hans administratorkonto sat 3 brugerkonti op (plus nogle administrative). Disse brugerkonti kan dog ikke logge ind; de får en "forkert password" fejl. Vi oprettede en fjerde bruger og har givet ham de nøjagtig samme rettigheder, både i AD og i CRM indstillingerne. Vi tjekkede også UserSettingsBase-tabellen for at være sikker på de er ens. Den konto virker nemlig fint. Vi har forsøgt at ændre de 3 brugers password uden held. Alle 4 brugere har fået defineret gyldige roller.

Har nogen en idé? Eller kan fortælle mig hvor log filerne gemmer sig? Evt. andre ideer til hvordan jeg troubleshooter på login-sekvensen?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester