Avatar billede henningditlev Nybegynder
11. januar 2009 - 10:25 Der er 3 kommentarer

Indkøbskurv til FrontPage 2003

Jeg har oprettet hjemmeside i FrontPage 2003, men mangler blot en passende indkøbskurv. Kan I hjælpe mig ?

Henningditlev
Avatar billede keysersoze Guru
11. januar 2009 - 10:48 #1
en indkøbskurv i Frontpage er langt fra noget man "bare" lige gør - men først og fremmest skal vi lidt længere end almindelig HTML så det første du skal er at fortælle hvilken serverside-teknologi du benytter (ASP, PHP...)?
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2009 - 11:40 #2
Hej
Hvorfor ikke lave shoppen hos f.eks. http://dandomain.dk/
Du kan afprøve en demo i 30 dage.
Selvom du får lært noget asp eller php er der et stykke vej til at lave en færdig shop.
Avatar billede keysersoze Guru
09. april 2009 - 01:04 #3
lukketid?