Avatar billede karsten_larsen Praktikant
10. januar 2009 - 08:42 Der er 1 løsning

Update af ConfirmButton text lige før den afvikles

Er det muligt at ændre tekst for en Ajax ConfirmButton lige før den afvikles.

Vil gerne at teksten hentes fra database og behandles inden den vises. A la dette i codebehind:

ConfirmButtonExtender1.ConfirmText = "Status er " & DataTekst & " er du sikker på dit valg"

Kan det lade sig gøre? Der må være en måde via Ajax og ikke bare sætte teksten i Page_Load

??? karsten_larsen
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
24. februar 2009 - 08:20 #1
lukker sp.
karsten_larsen